Islamic Widget

PEMBACA

Friday, October 30, 2009

Saya dan Dr.Mashitah

Dr,Mashitah Ibrahim adalah satu nama yang punya posisi tersendiri dalam bidang dakwah dan politik Malaysia, punyai ramai kawan dan lawan.

Siapapun dia saya pernah menjadi pengkagum beliau dalam beberapa aspek seperti kepetahan berbicara (kurniaan Ilahi) samada Melayu atau Arab, Inggeris saya tak pasti.

Beliau adalah bekas pensyarah saya semasa Ijazah Sarjana Muda dalam bidang Quran untuk 2 Subjek. Jarang sekali saya mendaftar subjek dengan pensayarh Melayu kerana saya lebih suka belajar dengan pensyarah dari luar negara-Arab, India, bangladesh dll.

Beliau pernah menawarkan saya untuk membantu beliau ketika pertama kali beliau melangkah ke arena politik pada tahun 2004. Atas sebab perbezaan fahaman politik dan ditambah dengan kurangnya minat saya terhadap politik Malaysia saya terpaksa menolak lamarannya dengan baik...

He!He! kalau saya ikut politik beliau apa akan jadi pada saya ya????

No comments: