Islamic Widget

PEMBACA

Thursday, November 17, 2011

SMS Dari Kemboja

DUA SMS DARI KEMBOJA.(sms daripada ustaz Salleh utk suami saya, saya salin semula ayatnya)
1) Salam.Apa khbr ust?Utk maklumat bahawa sekolah nurul islam skrg telah masyhur skrg ada 5org guru yg mgjr dgn ikhlas belum dpt gaji yg tantu.Salleh.
2) Salam. Utk maklumat ust bahawa sekolah nurul iman sdg perlu jamban kerana pelajar2 susah utk nak birak sebab sekarang tambah pelajar byk dan jamban ada dua... buah sahaja. Oleh itu jika ustz boleh membantu harapkan ustz usaha membina dua buah jamban lagi kosnya 500 usd.Semga2 dirahmati oleh Allah.tq

Mohon panjang-panjangkan sms ini bagi sesiapa yang ingin membantu.
Maklumat tambahan:Jumlah pelajar 205 org. Boleh hubungi terus Ustaz Salleh num tel +85592730748. Boleh terus sms Ust Salleh. Mereka juga ada akaun disana, cuma biasa kami hantar duit melalui bank Islam ada caj dalam RM26, dan bila nak keluarkan disana akan dicaj dalam 20 USD(bergantung kepada bank-mungkin lebih).Biasanya kami(saya dan suami kumpul, kemudian hantar sekaligus agar duit2 yg dicaj dapat dikurangkan).

Jika nak masukkan ke akaun saya nanti saya PM num akaun.Jika num akaun mereka:Nama Penerima:Cooperation For Education and development, Alamat :No 883, Road national 5, Changchamresl quarter, Ressey Keu, Phnom Penh City. Nama Bank:Cambodian Public bank Limited. No akaun:010-02-10-06131-5. Swift Code:CPBEKHPP. Terpulang nak melalui saya@ direct.

No comments: